نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال برنامه هفته پایانی لیگ برتر انگلیس | جام به منچستر می‌رود یا لندن؟ عبدی زیر تیغ جراحی تمرین استقلال تعطیل شد ویسی خشمگین‌تر از روز مسابقه | نگران داوری‌ها و ناداوری‌ها هستم مصدومیت عجیب صادقی | فصل برای هافبک پرسپولیس تمام شد ساکت سومین جام را هم از استقلال می‌گیرد؟ مهاجم سابق پرسپولیس ارزشمندترین بازیکن جی لیگ پیشنهاد هندی برای چشمی علیپور پیشنهاد از لیگ ایران را تایید کرد| در دوراهی پرسپولیس یا سپاهان خطیر خالق اسپانسر‌های سرگردان استقلال برنامه‌های الشباب برای جذب دیبالا اولتیماتوم پیکان به عنایتی
سرخط خبرها

حذف عارف غلامی از لیست نهایی| مدافع جوان از استقلال هم کنار گذاشته می‌شود؟

  • کد خبر: ۶۸۴۰۰
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
حذف عارف غلامی از لیست نهایی| مدافع جوان از استقلال هم کنار گذاشته می‌شود؟
عارف غلامی که خالق بازی‌های ضعیفی در ترکیب استقلال بود، با اینکه درفهرست ۵۰ نفره بازیکنان ملی ایران قرار دارد، اما درنهایت از سوی اسکوچیچ درلیست نهایی قرار نگرفت و حذف شد.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، عارف غلامی یکی از مدافعان پراشتباه لیگ برتر است که بارها با اشتباه‌های مرگبار خود برای استقلال دربازی‌های داخلی و خارجی مشکل ساز شده است.

این مدافع دریک ماه اخیر روند نزولی سریع تری داشته وبا اشتباه‌های مکرر مشکلات بزرگی برای استقلال در بخش دفاعی ایجاد کرده است. غلامی اما با همین کیفیت در اردوی قبلی تیم ملی حضور داشت که دعوت از او شگفتی‌های بسیاری را رقم زد.

پیش از اعلام لیست اخیرتیم ملی نیز گفته می‌شد ممکن است غلامی دوباره به تیم ملی دعوت شود. تصمیمی که اگر اتخاذ می‌شد می‌توانست انتقاد‌های بیشتری را به سرمربی تیم ملی وارد آورد. اسکوچیچ اما به انتقاد‌هایی که بابت دعوت از غلامی شده بود درنهایت گوش کرد ونام این بازیکن را از فهرست نهایی حذف کرد.

البته غلامی جزو بازیکنانی است که در دایره بازیکنان ملی محسوب می‌شود و همچنان میان 50 بازیکنی قرار دارد که احتمال دعوت‌شان می‌رود که  همین حضور نیز با شک و شبهه‌هایی همراه است و حتی گفته می‌شود چند هفته قبل به این بازیکن آماده باش هم داده شده بود تا خود را مهیای حضور دوباره درتیم ملی کند اما حضور مدافعان کم اشتباه تری همچون مجید حسینی که درلیگ ترکیه توپ می‌زند، مرتضی پورعلی گنجی و شجاع خلیل زاده که این دو نیز جزو لژیونرها محسوب می‌شوند و البته محمد حسین کنعانی زادگان سبب شد تا خط قرمز کشیده شود روی نام این بازیکن.

شاید حذف از لیست مدعوین تیم ملی سبب شود عارف غلامی کمی به خودش بیاید و نمایش بهتری دراستقلال انجام دهد هرچند که بعید است اساسا این مدافع ظرفیت‌های بیشتری از آنچه امروز در برابردیدگان هواداران استقلال قرار می‌دهد را از خود بروز دهد و به نطر می‌رسد او یکی از اولین بازیکنانی باشد که آخر فصل از لیست استقلال کنار برود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->